Sunday, December 13, 2009

12 Web Untuk Membuat Watak Kartun Diri

Jika anda tidak selesa menggunakan foto nyata untuk mewakili diri sendiri dalam profil dalam talian dan avatar, mengapa tidak membuat watak kartun diri sendiri? Ini pasti akan sangat menyenangkan dan unik kepada orang lain apabila anda mewakili diri anda dengan cara cartonized di profil dalam talian dan avatar, di mana sahaja dari Gravatar ke MyBlogLog, blog profil, Facebook, MySpace, Friendster, dll
Terima kasih untuk banyak perkhidmatan web percuma, anda tidak perlu membayar seorang seniman untuk ilustrasi kartun anda. Yang harus anda lakukan adalah meng-upload foto anda, atau melakukan beberapa campuran dan sesuai. Berikut 11 halaman yang membolehkan anda membuat sebuah karakter kartun sendiri.


  1. Portrait Illustration Maker

    Potret Pembuat Ilustrasi adalah perkhidmatan yang menyediakan ikon watak benar-benar percuma! Mereka sedia untuk laman blog anda atau SNS. Jika anda mahu menyimpan avatar selesai, klik kanan pada icon. Dan kemudian pilih "Save Picture As ..." dari menu.




  2. WeeWorld

    Buat watak kartun untuk mewakili diri anda dalam permainan WeeWord (WeeMee) atau hanya untuk eksport di tempat lain.




  3. Meez

    Sosial hiburan laman web yang membolehkan pengguna untuk membuat avatar animasi sendiri, atau "3D ID" grafik, untuk web, untuk bermain game kasual dengan avatar mereka, dan untuk menggunakannya dalam bilik boleh disesuaikan pada rangkaian sosial seperti Facebook....




  4. Simpsonize Me

    Tukarkan diri menjadi watak simpson.




  5. Yahoo! Avatars





  6. BeFunky





  7. Buscar Messenger





  8. Cartoon Me

    Cartoonize diri yang sederhana seperti meng-upload foto anda, Cartoon Me akan melakukan untuk anda.




  9. Joystiq Mii characters

    Mencipta watak Mii, secara talian supaya anda boleh menggunakannya di mana sahaja.




  10. MyPlay

    Setakat ini, salah satu watak kartun yang paling canggih menjadikan perkhidmatan percuma. Namun laman web ini Taiwan hanya bagi mereka yang mampu menafsirkan kata-kata China.




  11. South Park Studio

    Untuk penggemar South Park, sekarang anda boleh menjadi salah satu dari mereka.




  12. Moonjee




No comments:

share

GEOSTRING

advertise

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails